marți, 16 februarie 2010

Back In Bussines !!!

Dragilor , dragelor , ma intorc hotarat pe al meu personal blog, asta fiindca am asa de multe de prezentat , incat nici nu stiu cu ce sa incep. Cred ca voi sari peste unele episoade, dau cel putin voi reveni asupra lor mai tarziu. Acum, marea veste , pe care mai toata lumea care ma cunoaste o astepta de ceva vreme : PIESA NOUA !!! Da , am tot stat si m-am gandit cu ce sa vin nou in toata "treaba" asta muzicala. Noroc cu Tamy (ex IMBA), colega mea in actualul proiect, care a venit cu o interpretare foarte "altfel" pe piesa noastra. Astfel s-a nascut "I Can't Believe It" , piesa care va dispune de cateva remixuri din partea bunilor mei prieteni , dj si producatori. Astfel pe lista s-au notat : Allexinno , Nick Kamarera, Phelipe, Dj Ralmm, Dario Zack, Paul Daniel, Pillman & Green Noise, Iva & Small . In plus mai astept confirmari de la Moving Elements, Anhken, Rod Debyser (France) si Hy2rogen & Fr3cky ... sa vdm , sa vdm !!! Mai jos dau spre ascultare un TEASER al remixului lui Allexinno , care mi se pare cel mai comercial pana acum si care a fost deja difuzat in emisiunea "Kiss Kiss In The Mix" de catre Olix si Dj Yaang de la Kiss FM. Lansarea oficiala pe radio a Originalului va fi pe 19 martie la One Fm, unde voi merge cu Tamy ptr un mic interviu si , desigur, o ora Live DJ Set !

Hai, ENjoy !!!

3 comentarii:

Unknown spunea...

super misto...ti-am mai zis....
acum ramane de ateptat lansarea si sa o ascultam cat mai mult la radio, prin cluburi....
ramai in continuare la fel de bun sau chiar si mai bun...

Anonim spunea...

Salutare domn Dj!E super tare piesa noua si cred eu ca daca o sa fie promovata un pic o sa ajunga hit cu sigurantza.Iti urez toata bafta de care ai nevoie si tzine-o tot asa caci esti pe un trend total ascendent.SEMNAT SI GRAVAT MC MOLO

Anonim spunea...

Salut domnu....super tare piesa In the Sky...in 2 sapt maxim dam drumu la sediu la radio si te asteptam pe la noi sa ne dai si noua cate o idee . Alex - Radio Mistique Mizil