vineri, 8 mai 2009

Intors online !!!

Uokey, da ... dupa o pauza deee ... 7 luni de cand nu am mai scris absolut nimic pe chestia asta numita Blog, revin ... sper eu, cu forte proaspete ... si pe langa faptul ca am revenit, am sters absolut toate post-urile vechi ... ca , asa mi-a venit :)) ... hai bafta all ... scriu mai tarziu putin ce am de zis ... si va asigur sunt muuulte lucruri de spus ... cel putin din punctul meu de vedere, asta fara sa insult pe cineva, bineinteles, ca altfel imi iau amenda dupa noua lege si cine stie cum ajung pe la "racoare" doar pentru un cuvant aiurea ca p*** sau mu** adresat cuiva.
see yaaa

Un comentariu:

beebee spunea...

era cazul sa te intorci:P...poate ma ambitionezi sa incep si yo sa scriu iar:D...pana atunci tot respectul meu pt cel mai bun mc din istoria twice'ului:*