luni, 18 mai 2009

luni ...

e luni ... boon ... asta inseamna ca incepe activitatea, spun asta ca sa fiu in rand cu restul lumii, fiindca la mine activitatea inseamna de luni pana luni, fara weekend ... dar exista si o farama de relaxare sambata si duminica, cel putin in timpul zilei ... cand dorm putin mai mult decat in timpul saptamanii. ieri (duminica) fusei la un mix gratarel (8 ore :))) ) cu ai mei colegi de proiect(Push To Exit, inclusiv vocalul Lala(Ex TNT)) pentru a pune la punct toate detaliile legate de procente, prezenta pe scena, piese , contract etc. A fost dragutz fiindca niciodata nu ne-am intalnit asa toti in afara de orele petrecute in studio la lucru. Nu am fost singuri , ci impreuna cu prietenele , motiv pentru care m-am simtit extraordinar de bine ca ne-am intalnit asa toti la o vorba. S-au pus, dupa cum spuneam, toate detaliile la punct, un alt lucru care m-a linistit, pentru ca acum sa luam o mica pauza de studio, asta daca ne putem abtine, pauza pentru a vedea ce putem face cu piesele pe care le avem in momentul asta. Sunt finalizate 5 piese, dintre care 2 cu a mea pretioasa voce, piese care urmeaza a fugii in Germania pentru auditie la o casa de discuri de acolo(nu dau nume, stiu yo de ce :)). Sper sa fie bine si sper sa merite asteptarea. Cat de curand o sa auziti pe www.myspace.com/push2exit cateva din respectivele piese. Toate bune si frumoase, BYEEE.

Niciun comentariu: