joi, 3 septembrie 2009

Breathe again (Alin Radu Rmx)

De curand am vazut un articol pe www.monden.info legat de un , oarecum cocurs de remixuri. Era vorba despre piesa Dj Rynno & Sylvia ft Phelipe - Breathe Again. Am luat vocile de le eok.ro si am zis sa ne incercam norocul, mai ales ca ne placea piesa foarte tare. Cand zic NE ma refer la Push To Exit, adica eu si colegul Alin Radu. Am inceput sa lucram, dar nu am gasit ceva care sa ne placa in ceea ce priveste negativul, asa ca am oprit putin lucrul la remix. Doar ca al meu coleg Alin, a mulat piesa foarte bine pe genul lui de muzica "Nu Jazzy". A profitat de urechea lui fina si a facut un super remix. Uite-l si pe youtube : ENJOY !!!





Bineinteles ca va fi gata in curand si varianta Push To Exit , sper eu , chiar saptamana viitoare. Stati pe faza !!!

Niciun comentariu: