miercuri, 2 septembrie 2009

Remix Contest

Zilele trecute am primit un mail in legatura cu un Remix Contest pe www.indabamusic.com . Am zis ca ma bag, fiindca era vorba de The Crystal Method , trupa pe care o respect si o apreciz extrem de mult pentru muzica produsa. Una peste alta, m-am apucat de remix, am schimbat vreo 3 schitze de piesa pana am ajuns la un produs final. Iata aici piesa originala si remixul, asta pentru ca voi sa faceti o mica paralela, sa vedeti de unde s-a plecat pe piesa originala si unde s-a ajuns cu remixul meu. In 13 zile se va da startul si votarii, asa ca as aprecia , daca v-ati aduce aminte sa intrati, sa bagati un vot si/sau sa le spuneti si prietenilor. Inca nu am pus remixul pe youtube, sau trilulilu pentru ca nu am inca acordul de a-l publica in alta parte decat pe site-ul pe care se tine remixul.
Click Aici si ENJOY !!!

Niciun comentariu: